måndag 18 maj 2020

Vecka 6 av 9

Idag är det 5 veckor sedan Donna parades och går nu in i vecka 6 av 9 veckor.
Det har varit jobbiga veckor då jag har gått från hopp till förtvivlan men nu vågar jag nästan tro att Donna är dräktig... Hon behöver nog några dagar till innan det syns ordentligt man är alltid orolig att de kan vara skendräktiga.. Men jag har tagit omkretsen bakom revbenen på både Donna och Penny och båda har lagt ut. 😃 Donna har ökat ca 7 cm och Penny 5 cm. Båda har haft alla tecken på att de är dräktiga, de har lämnat mat och äter långsamt, jag har sett dräktighetsflytningar och spenarna har blivit större och rödare.

Tack till alla som har mailat och visat intresse för våra kullar och jag är ledsen att jag inte har haft tid att svara alla. Men vår intresselista är tyvärr full på båda kullarna.

 Donna dygn 35
 
 Donna dygn 33

Donna dygn 31



 Penny dygn 26

Godislet för Penny & Donna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar