måndag 30 april 2018

Lite av varje

Tyvärr så har min dator gått sönder  så jag kan nu för tillfället bara uppdatera här på bloggen.
Jag har gjort hemsidan i Frontpage men tyvärr så går det inte att köra det på den nya datorn så jag får försöka få ihop en ny hemsida med tiden. 😅





21/4 SSRK utställning Forshaga
Domare: Börge Espeland

Saga, Goldcliff Charisma var anmäld på sin första officiella utställning och fick ett Very Good med fin kritik. Tack Lena och Krister att ni kom med Saga och för en jättetrevlig dag! 💜  Tack Lena B att jag fick åka med dig och att du visade Saga så fint!

Saga




29/4 inofficiell utställning Vara/Grästorp
Domare: Ulla-Britt Höfling

Stort Grattis till Inga-Lill med Molly, Goldcliff All Or Nothing som blev BIR, BIG 2 och BIS veteran! Snart 11 år! 💕👍🏆

Molly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar